Сімс
# | Канал | Підписників | Переглядів | Відео | Перегляди÷Відео | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Промо | 54 | 346 | 22 | 16 |
|
||
Промо | 1670 | 602572 | 538 | 1120 |
|
||
2360 | 8500 | 12 | 708 |
|
|||
2240 | 17091 | 10 | 1709 |
|
|||
542 | 10336 | 33 | 313 |
|
|||
250 | 3135 | 26 | 121 |
|
|||
243 | 3281 | 19 | 173 |
|
|||
236 | 30164 | 521 | 58 |
|
|||
209 | 4454 | 63 | 71 |
|
|||
154 | 1143 | 5 | 229 |
|
|||
141 | 1566 | 7 | 224 |
|
|||
108 | 863 | 4 | 216 |
|
|||
70 | 1005 | 10 | 101 |
|
|||
61 | 1037 | 41 | 25 |
|
|||
32 | 2251 | 20 | 113 |
|
13
Все почалося з унітазу. У 1993 році, вже маючи за плечима кілька успішних SimCity і купу незвичайних симуляторів — планети, екосистеми, мурашника, — Вілл Райт взявся за створення нової гри і разом з дизайнерами намалював найперший предмет — унітаз. Залежно від того, хто до нього підходив — чоловік чи жінка, — стульчак опускався чи піднімався. Минуло ще сім років, і навколо унітазу з'явилися стіни та меблі, а господарі всього цього — намальовані чоловічки, які розмовляють незрозумілою мовою, — потрапили до рук гравців.