Як створювати успішні тіктоки

Ділюся досвідом по просування власного профілю — @oisho_btz. Знімаю ролики мотиваційного характеру і різні звуки для ТТ. За тиждень набрав 10К підписників. Своїм прикладом хочу показати, що все можливо.

Ніяких секретів немає. Я просто запустив один тренд, звук з якого використали в 48 відео. Потім залетів з відео за українськомовний ТТ на 208 тисяч переглядів. Там вийшло так, що практично третя частина провзаємодіяли з моїм відео, плюс знов використали звук на 38 відео. Потім я активно почав робити якісь звуки, які теж користуються попитом. Багато тіктокерів забувають про те, що звук — це основний елемент в ТТ.

Найвища оцінка тіктокерської діяльності :)
Найвища оцінка тіктокерської діяльності 🙂

Отже, якщо ти хоч, щоб тебе лайкнув Діма Гордон, то:

Знімай відео динамічно. ТікТок любить відео, де все швидко і ясно.

Не підставляй під розмовні відео музику, бо це виключає можливість взяти звук для ліпсінку — а це дуже важливо, бо ти ніколи не вгадаєш, на якому відосі ти рубанув правди-матінки.

Будуй відео цікаво, щоб їх хотілось додивлятися до кінця, бо в ТТ важлива середня тривалість перегляду. Але якщо ти маєш красиве обличчя, чи фігуру — є шанси що люба дурня зайде.

Якщо красивого обличчя немає, то ти зобов’язаний давати якусь замануху, щоб люди коментували. Мало того, ти маєш сам на всі коменти відповідати, бо це змушує людей більше повертатися до відео і більше з ним взаємодіяти.

Погоджуюся. тікток-блоґери часто не вміють взаємодіяти з аудиторією ????‍♀️ Якщо в інстаграмі ти трясешся над кожним підписником/лайком/коментом і всім все одно на тебе, то в ТТ дуже легко вивести людей на діалог. Головне — викликати емоцію. Розсмішити людину, роздратувати, або подати щось мило чи занадто життєво. Якщо контент експертний, то тут треба тиснути на біль аудиторії ????

Наталія Михайлівна (@n.mikhailivna_)

Став українські хештеги. Бажано, створюй власні + популярні хештеги. Це допоможе тобі не нариватись на купу незадоволених москалів, які можуть поскартитися на твоє відео, бо ти їх якимось чином образив. Повірте, профіт.

Прочитай уважно правила ТТ, щоб не плакати, що твоє відео видалили по якійсь причині. Плюс, будь яке видалення можна оскаржити.

Створюй тренди і до них хештеги. Тренди мають бути простими і легкими у виконанні. Максимум — дві дії. Типу «покажи себе, а потім свою мамку під епічну музику». Найлегше запустити тренд під якесь музло прикольне. Бо музика завжди вирішує.

Кажуть, що добре закидати відео ввечері, бо тоді найбільше людей в ТТ сидять. Але я суттєвої різниці не помітив.

Не потрібно знімати сотні трендів. Я особисто бачив купу профілів, які знімають лише тренди, в них там вже по пару тисяч підписників, але на кожному відео по 200-300 переглядів. Люди підписуються але відео просто прогортують, бо вони це вже бачили в сотнях інтерпритацій.

Якщо, все-таки знімаєш тренди, то подай їх по іншому. Відредагуй звук, додай родзинки своєї. Покажи свою індивідуальність.

Знімай українською, бо люди дуже голодні на українськомовний контент і більшість підписуються просто тому, що відео українською.

Картинка має бути красивою. Якщо в тебе Айфон, то в тебе ця теза вже є дефолтною, бо Айфони дуже класно заточені під соцмережі. Якщо в тебе андроїд-сматфон, то ти просто мусиш викручуватися, бо ТТ тотально вбиває якість відео. А «сяк-так» — нікому не треба.

Пам’ятай, чим більш якісно ти щось зробиш, тим більша ймовірність того, що до тебе звернуться рекламодавці та дадуть гривник.

Не потрібно думати, що будь-яка дурня, яку ти знімаєш, має заходити в рекомендації. Розповідай лише про те, в чому ти шариш. Ділися тим, що вмієш і тоді аудиторія буде рости.

5 3 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Міа
Міа
3 роки тому

лайк від Гордона, хмм, довго думала над тим, чи це хороша й значна ціль для того, щоб починати свій тікток