Як створювати контент, який підходить для монетизації

Хочете отримувати дохід за рахунок показу реклами в роликах? Тоді вам потрібно дізнатися, який контент можна монетизувати. Бренди хочуть показувати рекламу тільки в контенті, який відповідає всім їх вимогам. У цьому курсі розповідається про те, на що саме рекламодавці звертають увагу і як зробити свої відео більш придатними для показу реклами.

Правила щодо монетизації контенту і Партнерська програма

Всім привіт! Ви дивіться серію відео про основні правила YouTube. У перших двох роликах ми говорили про правила спільноти і авторське право. В останньому ролику ми розповімо про Програмі партнерства і про правила щодо монетизації контенту.

Отже, ваш контент відповідає правилам. Що ще потрібно знати, щоб заробляти на ньому? Щоб монетизувати контент, потрібно бути учасником Партнерської програми. Правила Партнерської програми спрямовані на те, щоб винагороджувати авторів, які створюють оригінальний контент. Саме тому до участі в програмі не допускаються ті, хто публікує повторюється і автоматично згенерований контент або тільки чужі матеріали, навіть якщо у автора є дозвіл на це. Подивитися повний список правил можна тут.

Учасники Партнерської програми можуть заробляти на спонсорстві, Суперчаті і навіть сувенірнній продукції. Ще ви можете отримувати дохід від оголошень в роликах, але для цього потрібно слідувати правилам щодо монетизації.

Багато брендів хочуть привернути увагу аудиторії YouTube, але для них важливо, в яких відео з’являється їх реклама. Ми розробили правила щодо монетизації у співпраці з рекламодавцями. Контент, який можна монетизувати, підходить більшої частини аудиторії. Так, не можна монетизувати відео на спірні теми, матеріали сексуального характеру і відео про вживання наркотиків. Деяким брендам підходить контент для дорослої аудиторії, але, як правило, дохід від реклами у таких відео нижче, ніж у роликів, які можуть дивитися всі. Бренди більш зацікавлені в контенті, відповідному для всіх. Щоб дізнатися більше про те, який контент можна монетизувати, натисніть тут.

Як створювати відео, які підходять рекламодавцям: рекомендації

Якщо ви хочете отримувати дохід від показу реклами в своїх відео, дотримуйтеся наведених нижче рекомендацій. Вони дозволять вам створювати ролики, які відповідають всім вимогам рекламодавців.

Контент

Бренди приділяють велику увагу тому, чи підходять їм відео за змістом, і намагаються уникати делікатних і суперечливих тем.  Саме тому ми перевіряємо кожен ролик з вашого каналу на відповідність правилам монетизації.

Якщо ви хочете, щоб ваші відео були привабливі для широкого кола рекламодавців, дотримуйтесь цих порад:

  • Намагайтеся не використовувати ненормативну лексику. Нецензурні вислови можна заглушати звуковими сигналами.
  • Знімайте ролики для різних категорій глядачів. Добре, коли на каналі є відео, які підходять не тільки для дорослих.
  • Ставте себе на місце рекламодавця. Подумайте, яка реклама виглядала б гармонійно в ваших роликах.

Значки відео

Вибирайте значок, який не тільки відобразить суть ролика і приверне увагу глядачів, а й буде прийнятним для рекламодавців.

Ось кілька рекомендацій щодо значків:

  • Завжди вибирайте значки, які відповідають змісту роликів.
  • Не використовуйте зображення сексуального, шокуючого або натуралістичного характеру. Навіть якщо саме відео не містить таких кадрів, деякі бренди все одно можуть відмовитися від розміщення реклами в ньому.
  • Намагайтеся зацікавити максимально широку аудиторію. Якщо значок відео здасться привабливим великому числу глядачів, висока ймовірність, що він знайде відгук і у рекламодавців.

Метадані: назви, опису і теги

Щоб охопити потрібну аудиторію, рекламодавці іноді налаштовують таргетинг на відео з певними ключовими словами в назвах, описах і тегах. Також вони використовують ключові слова, щоб прибрати зі своїх кампаній небажані матеріали.

Щоб ваші метадані були привабливими для рекламодавців, дотримуйтесь цих рекомендацій:

  • Слідкуйте за тим, щоб назви, теги і описи точно відображали суть роликів.
  • Будьте уважні до слів. Відео з нецензурною або непристойною лексикою в метаданих можуть бути виключені з рекламних кампаній.
  • Враховуйте, що ваші висловлювання можуть бути вирвані з контексту. Рекламодавці часто уникають контенту, в якому є двозначні слова або вирази.

Самостійна сертифікація відео

Мене звати Тім. У цьому відео я розповім про нову програму самостійної сертифікації, в рамках якої ви можете самі вказувати, чи відповідає ваш контент правилам щодо монетизації. Ми, в свою чергу, будемо враховувати ваші відповіді. Мета цієї програми – зменшити число помилкових рішень, щоб автори могли починати заробляти на роликах відразу після їх публікації. Перейдемо до інструкцій.

Як ви знаєте, статус монетизації відео визначається автоматизованими системами YouTube, за роботою яких стежать наші фахівці. Від їх рішення залежить, чи буде поруч з відео жовтий значок долара (ролик підходить не для всіх брендів) або зелений (обмежень на монетизацію немає). Однак в деяких випадках монетизація може бути обмежена помилково.

Мета цієї програми — зменшити число помилкових рішень, щоб автори могли починати заробляти на роликах відразу після їх публікації. Перейдемо до інструкцій.

Якщо ви впевнені, що ролик відповідає правилам монетизації, то можете вказати це в Творчої студії. Увімкніть монетизацію і в розділі “Самостійна оцінка відео” виберіть “Нічого із зазначеного вище”. Щоб дізнатися більше про наших правилах щодо монетизації, перейдіть за посиланням у описі.

Якщо ж ролик не відповідає вимогам рекламодавців, вкажіть, по яким категоріям. Статус відео оновиться і в формі, і в рядку монетизації. Зізнаватися в тому, що відео не підходить для показу реклами, може бути дивно. Але, якщо ви будете відповідати чесно, з часом ми почнемо цілком покладатися на ваші оцінки і в разі розбіжності з системою приймати рішення на вашу користь.

Не знаєте, чи підходить відео для монетизації? Завантажте ролик з доступом по посиланню і виберіть відповіді, які обмежать монетизацію. Потім запитайте перевірку вручну. Остаточне рішення приймуть наші фахівці. Після перевірки ви зможете опублікувати відео або видалити його, внести зміни і завантажити нову версію.

Зверніть увагу, що після перевірки вручну фахівець може залишити пояснюють коментарі. Постарайтеся врахувати їх при оцінці наступних відео.

Що станеться, якщо ви будете неправильно оцінювати свій контент? В такому випадку ваші ролики будуть, як і раніше, перевірятися системою. Однак часті помилки можуть привести до перевірки каналу. Якщо ми знайдемо порушення правил Партнерської програми, то, можливо, виключимо вас з неї.

Якщо ж точність оцінок буде високою, з часом ми почнемо покладатися на них, а не на автоматичну систему.

Тепер, коли ви знаєте основи програми, я дам вам ще пару порад.

  • Прочитайте про те, який контент можна монетизувати, і подивіться приклади. Вся ця інформація доступна в довідковому центрі, посилання на який наведено в описі ролика.
  • Включайте монетизацію для роликів незалежно від того, як ви їх оцінили. Навіщо це потрібно? Навіть якщо ви вкажете, що в відео є контент для дорослих, воно все одно може підійти деяким рекламодавцям. Також можна отримувати дохід від YouTube Premium.
  • Намагайтеся точно оцінювати свої відео, особливо ті, які не підходять для монетизації. Нам важливо, щоб ви навчилися розуміти, які ролики не відповідають вимогам і можуть отримати жовтий значок. Якщо ж ви не можете визначити це самостійно, ми продовжимо використовувати систему для перевірки вашого контенту.

Корисні ресурси

Якщо ви хочете отримувати дохід від показу реклами, рекомендуємо вивчити ці правила:

Також радимо вам прочитати наведені нижче документи.

3 4 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі