Навіщо блогерам купувати домен – 5 вагомих причин
В епоху розвитку соціальних мереж, які стали поштовхом до появи сотень тисяч процвітаючих блогерів, створення власного сайту виглядає чимось архаїчним. Особливо якщо врахувати, що для цього необхідно вигадати його назву, купити домен, оплатити хостинг та послуги адміністрування ресурсу. Така думка виглядає раціональною лише з одного боку, з іншого – кожен блогер, який бажає розвитку, рано чи пізно замислюється щодо запуску власного майданчика з покупкою унікального домену. Чому? Зараз дізнаємось.

Що таке домен?
Більшість із нас не звикли розділяти терміни сайт та домен. І хоча це складова одного цілого, для просування власного ресурсу важливим є розуміння особливостей цього поняття. Доменом називають адресу сайту, який вбивається в пошуковому рядку. Чим він легший і впізнаваніший, тим швидше ресурс набере популярності. Також є кілька важливих визначень:
- сайт – одна або кілька сторінок, які поєднуються доменом;
- субдомен – окрема сторінка для одного майданчика, наприклад блогу;
- піддомен – ім’я ресурсу, яке прописується до першої крапки.
Важливо розуміти, що найпростіші та найвідоміші назви давно викуплені, а їх використання вимагає орендної оплати. З купівлею домену вам допоможе українська компанія Qhost, яка також надає послуги хостингу.
Навіщо блогерам сайти
Ось кілька суттєвих причин розвивати власний інтернет-портал:
- Страховка – мережевий ресурс можна повноправно вважати вашою власністю, тоді як сторінка у соціальних мережах може бути будь-якої миті заблокована.
- Продаж – рано чи пізно будь-який успішний блогер переходить до продажів мерчу або інших тематичних товарів, а найкращим інструментом для бізнесу в інтернеті є сайт.
- Свобода – на власному ресурсі у вас немає обмежень щодо кількості символів, тематики, розміру зображень тощо.
- Оптимізація – сторінки сайту набагато легше SEO-оптимізувати порівняно з просуванням постів у соцмережах.
- Довіра – хоча блогінг і розвивається семимильними кроками, ступінь довіри у покупців набагато вища до сайту.
Звичайно, ми не говоримо, що варто закривати сторінки у соціальних мережах та терміново розвивати власні інтернет-ресурси. Проте думка про створення «запасного плацдарму» та майданчика для продажу виглядає цілком доречною.