МаніфестАкадеміяЯк почати заробляти через партнерські програми. Реєстрація на Admitad

Як почати заробляти через партнерські програми. Реєстрація на Admitad

Це покрокова інструкція, яке допоможе розібратися в партнерському маркетингу і заробити перші гроші. Ми розповімо, з чого почати та коротко висвітлимо основні етапи роботи веб-майстра.

Крок 1. Вирішіть, де будете розміщувати рекламу

Що буде вашої рекламним майданчиком? Для нашої спільноти актуальний вибір — ютуб-канал. Але це може бути будь-який вже існуючий або свіжостворений проєкт: фейсбук, твіттер, телеграм, тікток, ютуб, інстаграм або власний сайт. Можна взагалі не створювати ніяких ресурсів, а розміщувати контекстну або таргетовану рекламу.

Крок 2. Подумайте, як будете розміщувати рекламу

Суть партнерського маркетингу в тому, що ви розміщуєте на своєму майданчику рекламу товарів і послуг та прикріплюєте партнерські посилання на ці товари або послуги. Якщо користувач перейде за посиланням і купить що-небудь (не обов’язково саме той товар, який ви рекламували), ви отримаєте винагороду: відсоток від замовлення або фіксовану суму.

Форматів реклами безліч: від рекламних банерів до нативних промо-постів. Для ютубу актуальні інтеграції посеред відео, огляди або ж повноцінні промо-ролики.

Крок 3. Зареєструйся як веб-майстер в Admitad

???? Сторінка реєстрації

Крок 4. Додайте рекламний майданчик

Після реєстрації додайте ресурс, який ви вибрали на кроці 1, як рекламний майданчик. Це потрібно, щоб ви могли підключатися до партнерських програм рекламодавців і отримувати доступ до їх партнерських посиланнях і іншим рекламним інструментам.

Крок 5. Підключіться до партнерської програми

Підключаючись до програми, ви повідомляєте рекламодавцю про свій намір співпрацювати з ним. Щоб побачити всі партнерські програми, які є в Admitad, перейдіть в Каталог програм.

Рекомендації по вибору:

  • На перших порах радимо підключатися до програм, які не вимагають модерації. Так вам не доведеться чекати, поки рекламодавець розгляне вашу заявку, ви відразу зможете почати працювати.
  • Вибирайте програми, тематика яких схожа з тематикою вашої майданчики. Так вам буде простіше інтегрувати рекламу, і ваша аудиторія поставиться до неї прихильніше. Наприклад, на форумі садівників буде доречно виглядати реклама магазину з товарами для дому та саду.
  • Якщо у майданчика немає певної тематики (як у випадку з контекстною рекламою), вибирайте програми, в тематиці яких ви добре розбираєтеся.
  • Не підключайтеся відразу до всіх програм. Це розпорошить вашу увагу, і домогтися гарних результатів буде складно. Для початку краще вибрати 1-3 програми та сконцентрувати зусилля на них.

Крок 6. Підберіть рекламні інструменти

На кроці 2 ми обговорювали, яким чином можна розмістити рекламу на майданчику. Тепер прийшов час підібрати інструменти, які допоможуть це зробити.

  • Admitad Extension, Admitad Bot, Deeplink-генератор — швидке отримання партнерських посилань
  • Купони та промокоди — готові купони та промокодом на знижки від рекламодавців
  • Moneylink — автоматична заміна прямих посилань партнерськими
  • Товарні фіди — файл з детальними даними про товари з асортименту рекламодавця Вітрини
  • Унікальні промокоди — те ж, що і звичайні промокоди, але без партнерських посилань, можна поширювати офлайн

Якщо ви збираєтеся використовувати кілька партнерських посилань на одному майданчику, рекомендуємо додати до кожного посилання параметр SubID. Так ви помітите посилання і зможете розрізняти їх в статистиці.

Крок 7. Додайте рекламу на своєму майданчику

Ми ведемо кулінарний канал — вчимо інших готувати тортики. Ми вирішили, що пора його монетизувати, і придумали додавати в опис відео партнерські посилання на кондитерський інвентар та продукти, які використовуємо в роликах.

Ми вже додали канал як рекламний майданчик і під’єдналися до партнерських програм AliExpress та Rozetka. тепер:

  • При зніманні ролика згадуємо, що посилання на інвентар і інгредієнти можна знайти в описі.
  • Переходимо на сайти AliExpress та Rozetka та шукаємо відповідні товари.
  • Копіюємо посилання на ці товари та робимо з них партнерські за допомогою Deeplink-генератора.
  • Вставляємо посилання в опис до відео. Додаємо короткий опис товару, щоб глядачі розуміли, яка посилання куди веде.

Крок 8. Проаналізуйте результати роботи

Через кілька годин після того, як ви розмістили рекламу, знову зайдіть в обліковий запис Admitad і перейдіть в розділ «Статистика». Подивіться, чи є вже кліки та цільові дії за вашими посиланнями.

Якщо кліки і дії є, значить ви молодець: правильно визначили інтереси цільової аудиторії, підібрали відповідні товари або послуги та змогли привабливо їх подати.

Слідкуйте за статистикою регулярно, щоб розуміти, товари і послуги яких програм краще «заходять» вашим користувачам, і відслідковувати тренди (зростання або падіння кліків або дій). Виходячи з цих даних, ви зрозумієте, що змінити у своїй роботі і в якому напрямку рухатися далі.

Крок 9. Дочекайтеся підтвердження дії рекламодавцем

Після того як ви отримали першу цільову дію, вона з’явиться в статистиці в статусі «Чекає», а попередня винагорода за неї з’явиться на головній сторінці в блоці «Ваш баланс».

Далі дію повинен обробити рекламодавець: перевірити, що воно відповідає правилам програми. Якщо все так, рекламодавець підтвердить дію.

Крок 10. Виведіть заробіток з Admitad

Винагорода за підтверджені дії (ваш заробіток) можна вивести на банківську карту, PayPal і ще декількома способами. Дочекайтеся, коли загальна сума заробітку перевищить мінімальну суму для виведення і замовте виплату. Через 4-11 днів гроші прийдуть на ваш рахунок.

5 2 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Міа
Міа
1 рік тому

Прикольно. Дякую за інфу, це дійсно корисно для тих, хто, як і я, ніколи не пробував розібратися з цим самостійно

Останнє редагування 1 рік тому від Міа

Сподобався сайт? Підтримай проєкт гривнею

Не соромтеся, ставайте нашими патреонами оформивши щомісячний платіж

Придбати рекламу

Доброго дня, мене звуть Олександр Кіншов і я відповідаю в спільноті за комунікації. Залиште заявку і я допоможу вам зконтактувати з обраним автором для інтеграції. Також я зможу запропонувати вам альтернативи та пакетні пропозиції.

Ви можете зв’язатися зі мною зручним для вас способом:

Або ж залишити заявку і я сам вам напишу.