Як почати заробляти через партнерські програми. Реєстрація на Admitad
Це покрокова інструкція, яке допоможе розібратися в партнерському маркетингу і заробити перші гроші. Ми розповімо, з чого почати та коротко висвітлимо основні етапи роботи веб-майстра.
Крок 1. Вирішіть, де будете розміщувати рекламу
Що буде вашої рекламним майданчиком? Для нашої спільноти актуальний вибір — ютуб-канал. Але це може бути будь-який вже існуючий або свіжостворений проєкт: фейсбук, твіттер, телеграм, тікток, ютуб, інстаграм або власний сайт. Можна взагалі не створювати ніяких ресурсів, а розміщувати контекстну або таргетовану рекламу.
Крок 2. Подумайте, як будете розміщувати рекламу
Суть партнерського маркетингу в тому, що ви розміщуєте на своєму майданчику рекламу товарів і послуг та прикріплюєте партнерські посилання на ці товари або послуги. Якщо користувач перейде за посиланням і купить що-небудь (не обов’язково саме той товар, який ви рекламували), ви отримаєте винагороду: відсоток від замовлення або фіксовану суму.
Форматів реклами безліч: від рекламних банерів до нативних промо-постів. Для ютубу актуальні інтеграції посеред відео, огляди або ж повноцінні промо-ролики.
Крок 3. Зареєструйся як веб-майстер в Admitad
Крок 4. Додайте рекламний майданчик
Після реєстрації додайте ресурс, який ви вибрали на кроці 1, як рекламний майданчик. Це потрібно, щоб ви могли підключатися до партнерських програм рекламодавців і отримувати доступ до їх партнерських посиланнях і іншим рекламним інструментам.
Крок 5. Підключіться до партнерської програми
Підключаючись до програми, ви повідомляєте рекламодавцю про свій намір співпрацювати з ним. Щоб побачити всі партнерські програми, які є в Admitad, перейдіть в Каталог програм.
Рекомендації по вибору:
- На перших порах радимо підключатися до програм, які не вимагають модерації. Так вам не доведеться чекати, поки рекламодавець розгляне вашу заявку, ви відразу зможете почати працювати.
- Вибирайте програми, тематика яких схожа з тематикою вашої майданчики. Так вам буде простіше інтегрувати рекламу, і ваша аудиторія поставиться до неї прихильніше. Наприклад, на форумі садівників буде доречно виглядати реклама магазину з товарами для дому та саду.
- Якщо у майданчика немає певної тематики (як у випадку з контекстною рекламою), вибирайте програми, в тематиці яких ви добре розбираєтеся.
- Не підключайтеся відразу до всіх програм. Це розпорошить вашу увагу, і домогтися гарних результатів буде складно. Для початку краще вибрати 1-3 програми та сконцентрувати зусилля на них.
Крок 6. Підберіть рекламні інструменти
На кроці 2 ми обговорювали, яким чином можна розмістити рекламу на майданчику. Тепер прийшов час підібрати інструменти, які допоможуть це зробити.
- Admitad Extension, Admitad Bot, Deeplink-генератор — швидке отримання партнерських посилань
- Купони та промокоди — готові купони та промокодом на знижки від рекламодавців
- Moneylink — автоматична заміна прямих посилань партнерськими
- Товарні фіди — файл з детальними даними про товари з асортименту рекламодавця Вітрини
- Унікальні промокоди — те ж, що і звичайні промокоди, але без партнерських посилань, можна поширювати офлайн
Якщо ви збираєтеся використовувати кілька партнерських посилань на одному майданчику, рекомендуємо додати до кожного посилання параметр SubID. Так ви помітите посилання і зможете розрізняти їх в статистиці.
Крок 7. Додайте рекламу на своєму майданчику
Ми ведемо кулінарний канал — вчимо інших готувати тортики. Ми вирішили, що пора його монетизувати, і придумали додавати в опис відео партнерські посилання на кондитерський інвентар та продукти, які використовуємо в роликах.
Ми вже додали канал як рекламний майданчик і під’єдналися до партнерських програм AliExpress та Rozetka. тепер:
- При зніманні ролика згадуємо, що посилання на інвентар і інгредієнти можна знайти в описі.
- Переходимо на сайти AliExpress та Rozetka та шукаємо відповідні товари.
- Копіюємо посилання на ці товари та робимо з них партнерські за допомогою Deeplink-генератора.
- Вставляємо посилання в опис до відео. Додаємо короткий опис товару, щоб глядачі розуміли, яка посилання куди веде.
Крок 8. Проаналізуйте результати роботи
Через кілька годин після того, як ви розмістили рекламу, знову зайдіть в обліковий запис Admitad і перейдіть в розділ «Статистика». Подивіться, чи є вже кліки та цільові дії за вашими посиланнями.
Якщо кліки і дії є, значить ви молодець: правильно визначили інтереси цільової аудиторії, підібрали відповідні товари або послуги та змогли привабливо їх подати.
Слідкуйте за статистикою регулярно, щоб розуміти, товари і послуги яких програм краще «заходять» вашим користувачам, і відслідковувати тренди (зростання або падіння кліків або дій). Виходячи з цих даних, ви зрозумієте, що змінити у своїй роботі і в якому напрямку рухатися далі.
Крок 9. Дочекайтеся підтвердження дії рекламодавцем
Після того як ви отримали першу цільову дію, вона з’явиться в статистиці в статусі «Чекає», а попередня винагорода за неї з’явиться на головній сторінці в блоці «Ваш баланс».
Далі дію повинен обробити рекламодавець: перевірити, що воно відповідає правилам програми. Якщо все так, рекламодавець підтвердить дію.
Крок 10. Виведіть заробіток з Admitad
Винагорода за підтверджені дії (ваш заробіток) можна вивести на банківську карту, PayPal і ще декількома способами. Дочекайтеся, коли загальна сума заробітку перевищить мінімальну суму для виведення і замовте виплату. Через 4-11 днів гроші прийдуть на ваш рахунок.
Прикольно. Дякую за інфу, це дійсно корисно для тих, хто, як і я, ніколи не пробував розібратися з цим самостійно