5 порад, як підняти канал у ютуб-тренди

Україномовний ютубер як ніхто інший знає, наскільки складно просувати свій канал. Платформа досі «не розуміє» солов’їну у відео, через що такий контент банально губиться серед іншого. Однак є кілька інструментів, які підкажуть відеохостингу, що ваш канал вартий уваги.

vidIQ — платформа, яка допомагає блогерам та брендам просувати свій контент у ютубі. Серед її клієнтів: Red Bull, Buzzfeed та BBC. Окрім платних інструментів, один з підрозділів компанії, vidIQ Academy, розробив також безкоштовні курси по роботі з відео та його просуванням. Це такий собі порадник, який допоможе новачку зрозуміти, з чого почати, аби якомога швидше перетнути показник переглядів у сотні й тисячі, а досвідченому користувачу — заповнити можливі прогалини у своїх знаннях.

vidIQ Academy / academy.vidiq.com

Автор каналу Musetang Назар Весельський переглянув уроки vidIQ Academy та виніс з них дещо нове для себе.

Стежте за кореляцією метаінформації

Назва, опис і теги до відео мають бути взаємопов’язані. Якщо ви виконаєте цю умову, ютуб краще «зчитає» те, про що ваш контент. Не намагайтеся охопити тегами й описом усі теми на світі — дайте ютубу чітке розуміння, про що говорите, і він віддячить вам більшою кількістю показів. Інакше відеохостинг просто заплутається та не знатиме, кому ваш контент цікавий.

Ставте розгорнуті теги

Запам’ятайте, а краще запишіть: теги — це не набір окремих слів за тематикою відео, а повноцінний запит, який користувач вводить у пошуковому полі ютубу. Набір з: «віндовз», «пароль», «змінити» — не спрацює ефективно. На відміну від повноцінного тегу: «як змінити пароль у віндовз».

Є хороший лайфхак: якщо відео вже не нове, то дуже просто подивитися на головні запити, за якими його знаходили. Вони й будуть найкращими тегами.

Статистика головних запитів каналу «Маніфест»

Перехоплюйте користувача картками

Аудиторія втомилася від відео і хоче піти? Нехай. Але зробіть так, щоб вона пішла на інше ваше відео, а не набирала у пошуковому полі запит «Котик спить». Зайдіть в аналітику, подивіться там середню тривалість перегляду відео та додайте картку туди, де показник виходу найвищий. Це найефективніший спосіб переманити увагу на іншу вашу роботу.

Опублікували відео — йдіть у коментарі!

Спілкуйтеся зі своєю аудиторією. Ставте їй питання в описі під відео, не соромтеся закріплювати коментарі й, звісно ж, відповідайте на те, що вам пишуть. А вподобувати ці коментарі не забувайте і поготів. Все це оцінять не тільки алгоритми ютубу, а й ваші підписники.

Додавайте емоджі

Так-так, без цих жовтих облич, вогників і різноманітних тваринок зараз нікуди. Зчитати з назви відео емоцію складно, якщо ви не означили її конкрентним емоджі. ві, описі, закріпленому коментарі — зайвими точно не будуть.

Коротка бонус-порада: ефект Ring Light в очах значно підвищує бажання користувача клікнути на прев’ю.

Ефект Ring Light
Ефект Ring Light / spectrum-brand.com

Справді рекомендую всім пройти курси від vidIQ Academy. Я поділився лише малою частиною інформації, яка стосувалася саме моїх прогалин у теорії. У кожного рівень знань і потреб різний, але, думаю, знайти щось корисне для себе зможуть усі.

Назар Весельський, автор каналу Musetang
5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
2 Коментарі
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Євген
3 роки тому

Дякую за слушні поради. Якщо можна, продовжуйте. Дійсно, важко розкрутити україномовний канал, але ми не здаємось! Удачі Вам!

Влогер техаський ренжер
3 роки тому

Супер дякую? взяв собі до уваги)))