5 порад, як підняти канал у ютуб-тренди

Україномовний ютубер як ніхто інший знає, наскільки складно просувати свій канал. Платформа досі «не розуміє» солов’їну у відео, через що такий контент банально губиться серед іншого. Однак є кілька інструментів, які підкажуть відеохостингу, що ваш канал вартий уваги.

vidIQ — платформа, яка допомагає блогерам та брендам просувати свій контент у ютубі. Серед її клієнтів: Red Bull, Buzzfeed та BBC. Окрім платних інструментів, один з підрозділів компанії, vidIQ Academy, розробив також безкоштовні курси по роботі з відео та його просуванням. Це такий собі порадник, який допоможе новачку зрозуміти, з чого почати, аби якомога швидше перетнути показник переглядів у сотні й тисячі, а досвідченому користувачу — заповнити можливі прогалини у своїх знаннях.

vidIQ Academy / academy.vidiq.com

Автор каналу Musetang Назар Весельський переглянув уроки vidIQ Academy та виніс з них дещо нове для себе.

Стежте за кореляцією метаінформації

Назва, опис і теги до відео мають бути взаємопов’язані. Якщо ви виконаєте цю умову, ютуб краще «зчитає» те, про що ваш контент. Не намагайтеся охопити тегами й описом усі теми на світі — дайте ютубу чітке розуміння, про що говорите, і він віддячить вам більшою кількістю показів. Інакше відеохостинг просто заплутається та не знатиме, кому ваш контент цікавий.

Ставте розгорнуті теги

Запам’ятайте, а краще запишіть: теги — це не набір окремих слів за тематикою відео, а повноцінний запит, який користувач вводить у пошуковому полі ютубу. Набір з: «віндовз», «пароль», «змінити» — не спрацює ефективно. На відміну від повноцінного тегу: «як змінити пароль у віндовз».

Є хороший лайфхак: якщо відео вже не нове, то дуже просто подивитися на головні запити, за якими його знаходили. Вони й будуть найкращими тегами.

Статистика головних запитів каналу «Маніфест»

Перехоплюйте користувача картками

Аудиторія втомилася від відео і хоче піти? Нехай. Але зробіть так, щоб вона пішла на інше ваше відео, а не набирала у пошуковому полі запит «Котик спить». Зайдіть в аналітику, подивіться там середню тривалість перегляду відео та додайте картку туди, де показник виходу найвищий. Це найефективніший спосіб переманити увагу на іншу вашу роботу.

Опублікували відео — йдіть у коментарі!

Спілкуйтеся зі своєю аудиторією. Ставте їй питання в описі під відео, не соромтеся закріплювати коментарі й, звісно ж, відповідайте на те, що вам пишуть. А вподобувати ці коментарі не забувайте і поготів. Все це оцінять не тільки алгоритми ютубу, а й ваші підписники.

Додавайте емоджі

Так-так, без цих жовтих облич, вогників і різноманітних тваринок зараз нікуди. Зчитати з назви відео емоцію складно, якщо ви не означили її конкрентним емоджі. Порівняйте, наприклад, назву одного з відео Падона:

  • ВИПАДКОВО РОЗБИВ ЛЮСТРУ… ДВІЧІ
  • ВИПАДКОВО РОЗБИВ ЛЮСТРУ… ДВІЧІ 😱
  • ВИПАДКОВО РОЗБИВ ЛЮСТРУ… ДВІЧІ 😈
  • ВИПАДКОВО РОЗБИВ ЛЮСТРУ… ДВІЧІ 🤕

Не варто засмічувати ними текстовий контент, але пара-трійка в назві, описі, закріпленому коментарі — зайвими точно не будуть.

Коротка бонус-порада: ефект Ring Light в очах значно підвищує бажання користувача клікнути на прев’ю.

Ефект Ring Light
Ефект Ring Light / spectrum-brand.com

Справді рекомендую всім пройти курси від vidIQ Academy. Я поділився лише малою частиною інформації, яка стосувалася саме моїх прогалин у теорії. У кожного рівень знань і потреб різний, але, думаю, знайти щось корисне для себе зможуть усі.

Назар Весельський, автор каналу Musetang
0 0 голос
Рейтинг статті
Musetang
2 записи
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Євген
11 днів тому

Дякую за слушні поради. Якщо можна, продовжуйте. Дійсно, важко розкрутити україномовний канал, але ми не здаємось! Удачі Вам!