Чи важливі теґи? Що важливіше: час завантаження чи час публікації?

Привіт, інсайдери! Сьогодні ми будемо руйнувати міфи. Ви дали свій фід-бек про те, що вам подобається коли Тод приходить на наш канал, тож ми збираємось повертати його назад. Хочеш представитись ще раз?

— Привіт, я Тод. Я працюю над домашньою сторінкою та рекомендаціями в YouTube та намагаюсь показувати глядачам те, що вони хочуть дивитись.

Так, тож сьогодні ми зруйнуємо два міфи. Перший: що важливіше під час пошуку дата та час коли відео завантажене чи коли опубліковано?

— Дійсно має значення під час пошуку і дослідження відео — це те, як аудиторія реагує на нього. Що стосується часи та дати, то найважливіше це момент публікації. Те, коли ви завантажили відео не має значення.

Ось дійсно важке питання. Якщо я беру приватне відео та додаю його до плейлиста і після цього роблю його доступним? Чи буде з таким відео все інакше?

— Ні, ми дізнаємося про відео тільки коли воно стане опублікованим. Наша система навіть не дивиться на приватні відео. Я знаю, що багато людей питали мене про це, і ми навіть провели певне дослідження, де передивилися цілу купу каналів які публікували відео для всіх не одразу. І ці канали мала таку саму як і відео тих авторів що публікували контент одразу. Вони мали таку ж кількість переглядів, або навіть більше переглядів у порівнянні з каналами, які публікували одразу після завантаження.

Тож, міф зруйновано! Питання номер два і це те, чому я сама завжди дивувалася. Теґи: чи вони мають значення? Що ми маємо вкладати в них? Для чого вони потрібні? Чи їх досі використовують?

— Теґи важливі, але не настільки, наскільки вважається. Найважливіше як для нас, так і для глядачів — це прев’ю і заголовки відео. Саме на них дивляться глядачі, щоб зрозуміти, чи буде їм цікавий той чи інший ролик. Від них залежить рішення, дивитися ролик чи ні. Назва та зображення повинні допомагати аудиторії зрозуміти, про що буде ролик і чи варто його дивитися. Я настійно рекомендую при роботі з метаданими звертати 99% уваги саме на заголовок і значок, а піввідсотка — на теги в описі. Якщо ви хочете допомогти нам зрозуміти контекст вашого відео, в описі не обмежуйтеся посиланнями на сторінки в соціальних мережах. Наприклад, посилання на сторінку в Твіттері не допомагає розібратися про що відео.

— Безумовно ні. А для чого потрібні теґи?

Іноді вони корисні. Наприклад, глядачі часто неправильно пишуть назву каналу, відео або тематики, а ми ще не встигли це зрозуміти з аналізу пошукових запитів. В такому випадку ви можете включити неправильно написані слова в теги. Це допоможе аудиторії швидше знаходити ваш контент. В інших випадках особливої ​​користі немає. Я рекомендую витрачати час на що-небудь більш важливе.

— Все зрозуміло. Отже, чи важливі теги? Міф говорить: Важливі. І ми його зруйнували. Міф стверджує, що теги дуже важливі.

— Так, і це помилка.

— Ми зруйнували цілих два міфу. Побачимося в наступному відео.

5 4 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі