МаніфестАкадеміяЧи важливі теги та час публікації?

Чи важливі теги та час публікації?

— Так, тож сьогодні ми зруйнуємо два міфи. Перший: що сильніше впливає на місце відео в результатах пошуку і рекомендаціях, час, коли ролик завантажений, або час його публікації?

— На місце відео в результатах пошуку і рекомендаціях найсильніше впливає те, чи подобається воно глядачам. Що стосується дати та часу, найважливіше те, коли відео було опубліковано. Дата і час завантаження не мають особливого значення.

— А ось складне питання: якщо я додам відео з доступом по посиланню в плейлист і потім зроблю його загальнодоступним, чи буде з таким роликом все інакше?

— Ні. Ми дізнаємося про ролик тільки після того, як він стає загальнодоступним. Наші системи не враховують відео з доступом по посиланню. Багато хто цікавився цим питанням, і ми навіть провели дослідження. Ми вивчили статистику каналів, автори яких робили свої відео загальнодоступними не відразу після публікації. Ці канали були так само ефективні, як ті, автори яких відразу публікували ролики. За кількістю переглядів такі відео не поступалися, а іноді і випереджали ролики, опубліковані відразу.

На популярність ролика тимчасова різниця між завантаженням і публікацією не впливає.

— А ось другий міф: теги дуже важливі. З’являються питання: куди додавати теги? Навіщо вони?

Теги важливі, але не настільки, наскільки вважається. Найважливіше як для нас, так і для глядачів, це значки і заголовки відео. Саме на них дивляться глядачі, щоб зрозуміти, чи буде їм цікавий той чи інший ролик. Від них залежить рішення, дивитися ролик чи ні. Назва та піктограма повинні допомагати аудиторії зрозуміти, про що буде ролик і чи варто його дивитися.

Я рекомендую при роботі з метаданими звертати 99% уваги саме на заголовок і значок, а піввідсотка — на теги в описі. Якщо ви хочете допомогти нам зрозуміти контекст вашого відео, в описі не обмежуйтеся посиланнями на сторінки в соціальних мережах.

Наприклад, посилання на сторінку в Твіттері не допомагає розібратися.

— А для чого потрібні теги?

Іноді вони корисні. Наприклад, глядачі часто неправильно пишуть назву каналу, відео або тематики, а ми ще не встигли це зрозуміти з аналізу пошукових запитів. В такому випадку ви можете включити неправильно написані слова в теги. Це допоможе аудиторії швидше знаходити ваш контент. В інших випадках особливої ​​користі немає.

Я рекомендую витрачати час на щось більш важливе.

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Хочете підтримати проєкт? Це просто!

Не соромтеся, ставайте нашими патреонами оформивши щомісячний платіж. Це допоможе спільноті не тільки триматися на плаву, а й мчати вперед на всіх вітрилах.

Розробка та підтримка — «Олександр Кіншов». З будь-яких питань — manifest.in.ua@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Придбати рекламу

Доброго дня, мене звуть Олександр Кіншов і я відповідаю в спільноті за комунікації. Залиште заявку і я допоможу вам зконтактувати з обраним автором для інтеграції. Також я зможу запропонувати вам альтернативи та пакетні пропозиції. Це безкоштовно, рекламодавець платить тільки за рекламну інтеграцію.

Ви можете зв’язатися зі мною зручним для вас способом:

Або ж залишити заявку і я сам вам напишу.