Як підігріти цікавість до контенту за допомогою прем’єр
Прем’єри дозволяють створити додаткову інтригу навколо нових відео. З ними вам буде простіше залучати увагу глядачів до публікацій. Запросіть шанувальників подивитися новий ролик разом з вами і поспілкуватися в чаті. З цього уроку ви дізнаєтеся, як створити прем’єру і зробити її популярною.
Прем’єри на YouTube
Прем’єри можна планувати заздалегідь, щоб мати можливість розповідати про них аудиторії і таким чином підігрівати цікавість.
Прем’єра — функція, яка дає можливість анонсувати відео заздалегідь, а потім подивитися його разом з глядачами.
Прем’єра відбудеться саме на цій загальнодоступнії сторінці. До цього тут можна спілкуватися з глядачами і рекламувати майбутню подію.
Ось декілька порад про те, як просувати прем’єру. Спілкуйтеся з глядачами до прем’єри і під час неї. Поділіться посиланням на сторінку перегляду: опублікуйте її на вкладці “Спільнота” і в соціальних мережах. Попросіть глядачів встановити нагадування про прем’єру.
Прем’єра буде доступна всім глядачам на вашому каналі, а передплатникам — ще й в фіде «Передплати». Не бійтеся, що користувачі переплутають її зі звичайним роликом, – прем’єри відзначені спеціальним значком. Порада. Нагадайте передплатникам натиснути на значок дзвіночка, щоб підписатися на повідомлення. Так вони не пропустять початок.
А тепер поговоримо про те, як проходить прем’єра. Глядачі, які ввімкнули повідомлення, отримають перше нагадування про прем’єру за 30 хвилин до початку.
У призначений час запуститься зворотний відлік. Глядачам буде відправлено наступного повідомлення, а відео знову з’явиться в фіде «Передплати». Після закінчення відліку почнеться показ.
Як створити прем’єру
Створити прем’єру дуже просто. Для цього виконайте такі дії:
Увійдіть, вгорі головної сторінки натисніть на значок камери, а потім — «Додати відео».

Вкажіть файл для завантаження та виділіть його в центр вікна.

Додайте метадані.

Встановіть прапорець «Призначити прем’єру» і виберіть дату і час показу.

Розкажіть про подію своїм передплатникам і підігрівайте їхню цікавість до призначеного дня.
Після того, як ви заплануєте прем’єру, для неї буде створена сторінка з відкритим доступом. На цій сторінці шанувальники зможуть спілкуватися до і під час прем’єри. Крім того, буде показуватися повідомлення «До прем’єри залишилося зовсім небагато».

За дві хвилини до прем’єри ми запускаємо зворотний відлік. Після його закінчення починається показ відео.

Рекомендації
- Поділіться посиланням на сторінку перегляду. Розкажіть про майбутню прем’єру на вкладці «Спільнота» і в соціальних мережах. Запропонуйте шанувальникам встановити нагадування про прем’єру, щоб точно її не пропустити.
- Завантажте прем’єру в період з 60 хвилин до 3 годин до релізу.
- Спілкуйтеся з глядачами. Чат працює до прем’єри і під час неї. Ось кілька порад, які допоможуть вам ефективно спілкуватися з шанувальниками в чаті:
- Активно обговорюйте з глядачами те, що відбувається в відео.
- Закликайте аудиторію ставити запитання.
- Додайте в чат модераторів, які допоможуть вам швидко знаходити коментарі і відповідати на них.
- Увімкніть запис чату, щоб ті глядачі, що запізнилися, теж відчували себе частиною вашої спільноти.
- Подякуйте глядачам, які відвідали прем’єру.
Якщо вам доступний Суперчат, і ви його ввімкнули, розкажіть аудиторії, як ви плануєте витратити кошти, отримані від нього. Це може бути, наприклад, купівля нового устаткування або фінансування певного проекту.
Переклад курсу підготовлено спільно з київськими студентами Української академії лідерства.