МаніфестАкадеміяРекомендації з публікації контенту на YouTube

Рекомендації з публікації контенту на YouTube

У цій статті ви дізнаєтеся, як привертати увагу глядачів до нових роликів і складати графіки завантажень, яких легко дотримуватися.

Цілі

Наші рекомендації вже довели свою ефективність, однак слідування їм не є гарантією успіху.

  1. Визначити місію каналу і розробити графік завантажень
  2. Проаналізувати схожі канали та за необхідністю переглянути свій підхід до роботи з контентом.
  3. Навчитися свідомо складати програму каналу.
  4. Почати працювати з роликами по-новому.

Перші кроки

Визначте свою місію

Дайте відповіді на наступні питання:

  • Про що ви хочете розповісти.
  • Чим ви можете ділитись з аудиторією.
  • Хто ваші улюблені автори на YouTube.
  • Як ваш контент може впливати на глядачів чи платформу в цілому?

Як приклад перегляньте трейлер каналу Yes Theory. У відео автори розказують про свою місію за хвилину.

Підготуйте графік завантажень

  • Графік завантажень потрібен, щоб ми могли відповідати очікуванням глядачів. Перед тим, як його скласти, дайте відповідь на ці питання:
  • Яку кількість відео ви можете публікувати в тиждень?
  • В які дні ви хочете завантажувати відео?
  • Чи збираєтесь ви чергувати декілька типів контенту?
  • Чи вийде у вас випускати відео однієї тематики у визначені дні тижня?

Пошук інформації та розвиток каналу

Оцініть свій контент

Перед тим, щоб змінювати підхід до програмування, треба проаналізувати відео на каналі.

  • Виявіть відеоролики однієї тематики, у яких схожі показники ефективності.
  • Знайдіть випуски, які виявились особливо популярними.
  • Виділіть формати свого контенту і порівняйте їх між собою.
  • Подивіться, який відсоток часу просмотру припадає на підписників, а який на інших глядачів.
Відсоток часу перегляду на підписника

Дослідіть різні формати

У кожного формату є свої ознаки, які відрізняють їх від інших видів контенту. Навчіться розбиратися в різноманітності форматів та використовуйте їх на своєму каналі.

Таким чином ви отримаєте багато переваг:

  • У вас з’явиться свій стиль, який глядачі будуть впізнавати.
  • Ви почнете розуміти, як експериментувати зі структурою відео
  • Ваш контент буде краще залучати прихильників.
  • Вам стане легше знімати відео.

Будьте в курсі трендів

На YouTube регулярно з’являються нові течії. Хочете їх дотримуватись? Тоді у нас є для вас декілька порад.

  • Пам’ятайте про актуальність. Дотримуйтесь трендів, поки до них проявляють інтерес.
  • Будьте вірними своєму стилю. Глядачі певно оцінять самобутний підхід до популярного формату.
  • Проявляйте фантазію. Нехай у ваших відео буде особливість.

Перевірте дані про трафік із розділів із рекомендованими відео

Зробити це можна в розділі «YouTube» Аналітика.

  • Які типи контенту залучають глядачів на канал?
  • Які автори подобаються вашій аудиторії?
  • Яке охоплення у вашого каналу?
Дані про трафік

Проаналізуйте свідчення пошукового трафіку

Ці корисні дані можна відслідковувати в Youtube Аналітиці та сервісі Google Trends.

  • Інформація про пошуковий трафік на Youtube допомагає зрозуміти, які пошукові запити ведуть до ваших відео
  • В Google Trends можна дізнатися, наскільки популярні ті чи інші пошукові запити в певний період часу

Висвітлюйте важливі події

Це можуть бути події у сфері культури, свята, прем’єри,спортивні змагання, музичні та інші фестивалі. Тим, хто створює про них контент, ми надаємо наступні рекомендації:

  • Починайте завчасно. Зазвичай користувачі проявляють інтерес до події ще до її початку. Наприклад, інформацію про Великдень зазвичай шукають за декілька тижнів до самого свята
  • Створюйте контент, який не підлягає часу. Якщо ви не будете згадувати дату чи рік, то відео виявиться актуальним навіть через декілька років
  • Знімайте серії випусків. Це може стати щорічною традицією, і глядачі будуть з нетерпінням чекати появи нового контенту
  • Оновлюйте метадані. Якщо подія повторюється кожен рік, кожного разу створюйте нові назви і значки відео.

Свідоме програмування каналу

Подієвий контент

В відео такого типу висвітлюються популярні події. Це дозволяє залучати на канал глядачів, які раніше не були знайомі з вашим брендом.

  • Такі відео з’являються на каналах рідко. Зазвичай вони відносяться до важливих подій, очікуваних випусків або значущим відкриттям
  • Сюжет грунтується на темі, яка цікава багатьом. Успішність подієвого відео залежить від його концепції, а не від популярності автора.
  • Якщо ви будете ефективно просувати такий контент, то певно залучите на канал багато прихильників

Навчальний контент

Навчальний контент не втрачає актуальності і завжди залучає глядачів. Ось його основні характеристики:

  • Відповідає запитам користувачів.
  • В таких відео містяться відповіді на популярні питання. Наприклад, можна показати аудиторії, як зав’язати краватку.
  • Дозволяє урізноманітнити тематику каналу. Навчальні матеріали можуть з’являтися на каналі регулярно, однак зазвичай їх більше, ніж роликів про важливі події
  • Допомагає розширювати охоплення. такий контент цікавий більшості глядачів, і після перегляду вони часто підписуються на канал

Регулярний контент

Регулярний контент дозволяє підтримувати інтерес підписників, оскільки відповідає їх очікуванням і запитам. Ось його особливості:

  • Основа. Такі відео складають велику частину вашого контенту і найбільше відповідає цілям та концепції каналу
  • Контекст. Ваші постійні прихильники добре знайомі з тематикою та змістом роликів, які ви будете завантажувати на постійній основі. Ця особливість дозволяє авторам розкритись перед своєю аудиторією.
  • Одноманітність. Матеріали такого формату допомагають притримуватись графіку завантажень, тоді як для створення подієвого контенту потребується більше часу та зусиль.

Рекомендації з розвитку каналу

Використовуйте контент ефективно

Проводьте знімальний день продуктивно і старайтесь відзняти максимум матеріалу.

  • Знімайте відео один за одним.
  • Повертайтесь до старих записів. Публікація різноманітних нарізок, роликів в форматі реакцій або рейтингів — відмінний спосіб вдихнути життя в архівний контент.
  • Додавайте додаткові матеріали. Глядам завжди цікаво дізнаватися, що сталося за кадром, або дивитися забавні моменти зі зйомок, наприклад невдалі дублі.

Дотримуйтесь свого стилю

Якщо ваші прихильники вже звикли до певного формату випусків, не обманюйте їх очікування. Ось що ми рекомендуємо:

  • Публікуйте новинки регулярно. Не обов’язково публікувати відео кожен день. Достатньо просто притримуватись графіка.
  • Не прагніть створювати тільки високобюджетні ролики. Вкладайте в кожне відео оптимальну кількість сил та часу.
  • Започаткуйте традиції. Придумайте оригінальні назви для вашої спільноти і вставляйте в нові ролики відсилання до попередніх.

Пробуйте прості формати

Не встигаєте зробити відео звичного формату та якості?

  • Знімайте сюжети
  • Публікуйте записи у вкладці “Спільнота”
  • Влаштовуйте прямі трансляції

Взаємодійте з аудиторією

Налагоджуйте контакт із прихильниками.

  • Підтримуйте зв’язок з глядачами постійно. Звертайтесь не тільки в коментарях до роликів, а й в перервах між випусками.
  • Відповідайте на повідомлення та побажання. Зворотній зв’язок важливий при обговоренні не тільки окремих відео, але й загальній стратегії розвитку каналу.
  • Тримайте прихильників в курсі подій. Попереджуйте їх про перерви на відпочинок, важливі події та будь-які інші зміни.

Огляд

В найближчий час:

  • Придумайте свій стиль та визначте концепцію каналу.
  • Складіть зручний графік завантажень.
  • Проаналізуйте існуючий контент та оцініть рівень конкуренції.
  • Вивчіть нові формати, тренди, пошукові запити та підбірки з рекомендаціями.

В довгостроковій перспективі:

  • Плануйте розвиток каналу з урахуванням принципу трьох видів контенту.
  • Регулярно публікуйте відео та розповідайте прихильникам про заплановані перерви у створенні контенту.
  • Користуйтесь перевагами спрощених форматів та додавайте якомога більше різноманітних матеріалів.

План дій

В найближчий час:

  • Визначте свою місію
  • Складіть зручний графік завантажень
  • Проаналізуйте існуючий контент та оцініть рівень конкуренції
  • Вивчіть нові формати, тренди, пошукові запити та підбірки з рекомендаціями

В довгостроковій перспективі:

  • Плануйте розвиток каналу з урахуванням принципу трьох видів контенту
  • Регулярно публікуйте відео та розповідайте прихильникам про заплановані перерви у створенні контенту
  • Користуйтесь перевагами спрощених форматів та додавайте якомога більше різноманітних матеріалів

Переклад матеріалу підготовлено спільно з київськими студентами Української академії лідерства.

5 2 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Хочете підтримати проєкт? Це просто!

Не соромтеся, ставайте нашими патреонами оформивши щомісячний платіж. Це допоможе спільноті не тільки триматися на плаву, а й мчати вперед на всіх вітрилах.

Розробка та підтримка — «Олександр Кіншов». З будь-яких питань — manifest.in.ua@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Придбати рекламу

Доброго дня, мене звуть Олександр Кіншов і я відповідаю в спільноті за комунікації. Залиште заявку і я допоможу вам зконтактувати з обраним автором для інтеграції. Також я зможу запропонувати вам альтернативи та пакетні пропозиції. Це безкоштовно, рекламодавець платить тільки за рекламну інтеграцію.

Ви можете зв’язатися зі мною зручним для вас способом:

Або ж залишити заявку і я сам вам напишу.