МаніфестІгриKena: Bridge of Spirits, як маленький God of War

Kena: Bridge of Spirits, як маленький God of War

У 2020-му перед презентацією PlayStation 5 ми вперше побачили трейлер Kena: Bridge of Spirits. Тоді мені здалося, що це буде The Legend of Zelda від Sony. А чому б і ні? В Ubisoft вона є (Immortals), Китай теж випустив свою умовно безкоштовну Genshin Impact. Звісно, що всі ці ігри різні, але мені вплив Зельди здається очевидним.

Та виявилося, що все не так, Kena більше схожа на четверту частину God of War, ніж на популярну серію Nintendo і в цій рецензії я ще розповім, чому.

На початку нас вражають графікою. Та, стилістика мультяшна, локації майже не міняються, це або ліс, або руїни старого поселення, або темні печери. Проте все приправлено такою кількістю ефектів та великою кількістю предметів декорації, що не любуватись картинкою неможливо. Як на мене, саме візуальна складова є найсильнішою у всій грі. І це не дивно, адже студія Ember Lab раніше займалася анімацією і це дуже відчувається під час всього проходження.

Звісно, тут не без проблем. Оскільки це перша гра студії, то недоліків в ній вистачає. Переходи між анімаціями рвані, а кат-сцени, які тут відзняті на рівні піксарівських мультів йдуть чомусь при 30-ти кадрах в секунду… Після 60-ти кадрів в самій грі це відчувається як слайдшоу. Якщо на це не зважати, то графіка та анімації на вищому рівні.

Тепер розповім про гемплей. І саме тут можна помітити найбільше схожого з God of War. Почну з боїв. У Кени є два прийоми. Звичайний та сильний удари, як у Кратоса, а згодом з’являється ще лук зі стрілами, яких не багато, але поповнюються вони автоматично та бомби, що також відновлюються за деякий час. Світ тут відритий, але тунельний, то і бої тут такі ж, як у грі з богом війни… Доходимо до умовно обмеженої локації з групою мобів, перебиваємо їх і йдемо далі. Між боями розв’язуємо загадки. І деякі з них практично один в один як в God of War. Щоправда, є й цікавіші, масштабніші, так і мало логічні, або абсурдні.

В плані ігроладу Bridge of Spirits постійно розвивається. Якщо на початку у нас окрім банально платформингу і боїв з двома ударами нічого нема, то потім і лук з вище згаданими бомбами з’являються і телепорти і деш, та й загадки починають використовувати всі ці можливості на максимум, а інтерес тільки росте.

Проте є і недоліки. Платформинг в грі кривенький, персонаж погано відчувається. Очікуєш, що після розгону Кена стрибне дещо далі, але це чомусь відбувається не так. Бої дуже багаті на босфайти, але вони всі однаковісінькі, як по дизайну ворогів, так і по суті. Ех, зіпсував мене Dark Souls…

Сюжет мене спочатку не втягнув абсолютно. Якісь розмови про духів, провідників, нещастя яке прийшло в селище і вбиває ліс… Е… Але потім, чергуючи неймовірну милоту зі справжньою драмою гра на емоційних качелях змогла дійти до моменту, коли я сказав: “а це було добре”. Звісно, це не той випадок, коли після проходження ще декілька днів не можеш нормально почати жити, проте і поганого про історію сказати нічого. Засмутило тільки, що мало розповіли про “гниликів” (англійською Rot). Це оті милі чорні створіння, що купували наше серце в кожному трейлері.

В підсумку можу сказати, що закінчивши грати в Kena: Bridge of Spirits у мене було відчуття ніби я подивився хороший такий мультфільм Pixar. Хоча жанр гри це не інтерактивне кіно і ніяких “press X to continue” тут не було, але насолоджувався я більше візуалом, ніж ігроладом. Добре це, чи погано – вирішувати Вам. Від себе тільки додам, що мені було мало… PlayStation пише що гру вдалося пройти за 3 години. Я їй не вірю, думаю годин 5-6.

P.S. Якщо хочеш більше розповідей про ігри та індустрію українською, відвідай мій телеграм блог про відеоігри t.me/grach_ua. Також, якщо бажаєш дізнатися, як отримати платиновий трофей, не перепроходячи гру на максимальному рівні складності, то напиши про це під постом публікації в моєу блозі.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Hodzinets
5 posts
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Сподобався сайт? Підтримай проєкт гривнею

Не соромтеся, ставайте нашими патреонами оформивши щомісячний платіж

Придбати рекламу

Доброго дня, мене звуть Олександр Кіншов і я відповідаю в спільноті за комунікації. Залиште заявку і я допоможу вам зконтактувати з обраним автором для інтеграції. Також я зможу запропонувати вам альтернативи та пакетні пропозиції.

Ви можете зв’язатися зі мною зручним для вас способом:

Або ж залишити заявку і я сам вам напишу.