МаніфестІгриIt Takes Two перевершила мої очікування

It Takes Two перевершила мої очікування

It Takes Two — гра яку хотілось пограти, тільки почувши, що вона в розробці. Оскільки працювали над нею ті ж люди, що створили A Way Out, я сподівався побачити еталонний кооп, якого зараз не зустрінеш. І знаєте що? It Takes Two перевершила мої очікування.

Починається гра простим сюжетом. Молода сім’я: Мей і Коді переживають кризу у своїх стосунках. Як завжди, в таких ситуаціях страждають діти… Їхня донька Роуз розповідає про свої переживання “Книзі кохання” та двом власноруч зробленим лялькам, які дуже подібні на батьків. Звичайно, книга виявилась магічною і за мить переносить особистості Мей і Коді в маленьких ляльок. Вона пояснює героям, що для повернення у свої тіла їм потрібно об’єднатися, почати працювати разом. КОЛАБОРЕЙШИН!

Те, що розробники відійшли від реалізму який був в A Way Out і зробили гру у вигаданому сетингу, пішло їй тільки на користь. Такий підхід розв’язав їм руки, адже тепер можна впровадити будь-яку механіку і пояснити її специфікою чарівного світу. А механік тут справді багато і змінюються вони кожних 15-20 хвилин. Звісно, це дуже круто. Гра просто не встигає тобі набриднути, адже зараз ти граєш в щось на подобі Mario Kart, а через деякий час вже в діаблоїд з видом зверху, а потім шутер від третього лиця, або 2.5D платформер і так постійно, завжди щось нове. З іншого боку, оскільки геймплейних елементів дуже багато, всі вони слабо пророблені, поверхневі і навіть трохи банальні. Справді цікавих і оригінальних механік в кращому випадку половина. Але зроблені всі вони так, щоб бути пов’язаними між собою. Тобто кожен з двох гравців в момент часу може має свою властивість і у відриві від властивості партнера вона мало корисна. КОЛАБОРЕЙШИН!

Що однозначно добре зроблено, так це світи. Їх тут теж безмежна кількість і щоразу, коли переходиш до нової локації, дивуєшся фантазії тих людей, які її придумали. Та це не просто різні декорації. Щоразу нові персонажі, нові правила гри, своя маленька історія. Різноманіття тематик вражає. Ми боролися з бджолами в дереві за наказом воєнізованих білок, літали в космосі, бігали серед іграшок доньки та воювали в замку іграшкової слонихи, рухали механізми всередині годинника та ще в безлічі інших цікавих місць вдалося побувати. Всі вони зроблені в таких спосіб, щоб гравці могли рухатись вперед тільки вдвох. Тому що правильно… КОЛАБОРЕЙШИН!

Окремо хотів би розказати про якусь «хворість» гри. Це важко пояснити без спойлерів, але при всій здавалося б інфантильності, в деяких сценах вона вмудрується бути в край жорстокою, або страшною. При чому, все це подається як жарт, але щось похмуре в ньому є. Короче кажучи, гра не дитяча, як могло б здатись, на перший погляд, а дещо в ній викликає такі емоції, що потім ще декілька днів обговорюєш це з друзями.

В підсумку, It Takes Two залишила тільки позитивні емоції та спогади. Пройшли ми її за 16 годин разом з платиновим трофеєм, який був дуже легким. Хронометраж, я вважаю ідеальний, гра не була такою короткою як A Way Out, але й втомити не встигла. Якщо у вас є два пади та хтось з ким можна було б пройти цю пригоду, то без зайвих роздумів треба брати It Takes Two. Як то кажуть, любиш кататись — люби й катайся) І памятайте, що головне – КОЛАБОРЕЙШИН!

P.S. Це мій перший огляд в такому форматі, тому якщо ви б хотіли якось покритикувати, або просто залишити відгук, чи поділитись своїми враженнями від гри — запрошую у свій телеграм блог, де я публікуватиму подібні статті про ігри, а також ділюся своїм ігровим досвідом.

5 2 голосів
Рейтинг статті
Hodzinets
3 записи
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Роман Барабан
Роман Барабан
1 місяць тому

Чудова стаття, чекаю ще!

Хочете підтримати проєкт? Це просто!

Не соромтеся, ставайте нашими патреонами оформивши щомісячний платіж. Це допоможе спільноті не тільки триматися на плаву, а й мчати вперед на всіх вітрилах.

Розробка та підтримка — «Олександр Кіншов». З будь-яких питань — manifest.in.ua@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам:

Придбати рекламу

Доброго дня, мене звуть Олександр Кіншов і я відповідаю в спільноті за комунікації. Залиште заявку і я допоможу вам зконтактувати з обраним автором для інтеграції. Також я зможу запропонувати вам альтернативи та пакетні пропозиції. Це безкоштовно, рекламодавець платить тільки за рекламну інтеграцію.

Ви можете зв’язатися зі мною зручним для вас способом:

Або ж залишити заявку і я сам вам напишу.