МаніфестПоп-культураЧим дивуватиме Assassin’s Creed: Valhalla

Чим дивуватиме Assassin’s Creed: Valhalla

До виходу Assassin’s Creed: Valhalla, нового проекту від Ubisoft, залишився менше ніж місяць. Студія вирішила не чекати до цього часу і дала журналістам ознайомитися з прев’ю-білдом гри. В нього входить повна сюжетна глава та цілий регіон, наповнений величезною кількістю «світових» подій і точок інтересів.

Трохи ознайомившись з грою, можна виділити декілька причин для того, щоб чекати Assassin’s Creed: Valhalla. Проте, кожна з них може стати й тією, через яку можна пропустити серіал від Ubisoft.

Ніякого автолевелінгу

Odyssey мала надто багато механік властивих RPG, через які геймплей здавався перевантаженим та складним. В новій частині розробники позбулися від деяких з них.

Одне з нововведень — відсутність рівня у спорядження. Воно все ще складається із декількох предметів, які можна прокачати, але тепер Ейвор може використовувати будь-які зброю та броню. Поліпшуючи предмети й встановивши в них руни можна пройти всю гру зі стартовим спорядженням.

Збір та управління ресурсами також стали простішими. Щоб покращити своє спорядження необхідно збирати шкіру, руду та інші цінні ресурси, але більше не треба стежити за розвитком корабля чи своєчасним крафтом стріл (їх можна поповнити на спеціальних стійках)

В порівнянні з минулою частиною, в «Вальхалла» у ворогів та завдань не буде рівнів. На зміну їм прийшов рекомендований рівень сили. Характеристика складається з пасивних модифікаторів, котрі є в Ейвора. Вони дають додаткові навички на дереві апгрейдів.

Що стосується вибору зброї, то в «Вальгалла» геймери зможуть взяти все, що їм заманеться: від двох щитів до двох дворучних сокир. Кожна збірка має як переваги, так і недоліки при зіткненнях з різними типами ворогів та при різному способу проходження гри. Тож без експериментів зі спорядженням — нікуди.

Не кількістю, а якістю

Одна з головних проблем Odyssey полягала у надто великій карті, чиї розміри не компенсувалися кількістю подій на ній. Геймери витрачали значну кількість часу на зачищення аванпостів та бандитських таборів, що негативно впливало на геймплей, перетворюючи його на одноманітний грінд.

В новій частині автори врахували попередні помилки й тепер карта виглядає компактнішою, відміток стало менше. Активності більше не помічаються знаком питання. На зміну їм прийшли точки, кожна з яких має власний колір, відповідний до події, яка за ним закріплена. Так, наприклад, біла точка позначає артефакти й цінні предмети, жовта — скарби, що знаходяться в підземеллі або під охороною, а синя — пазли та міні-квести.

Змінилася і кількість «таємниць». Якщо в «Одіссеї» на 10 квестів (або навіть на 50) лише один був цікавим, то тепер їх стало набагато більше. Під час гри в прев’ю-версію геймери мали змогу зустріти статую для жертвоприношень, потаємний бійцівський клуб, прокляту місцевість, з котрої можна було зняти прокляття та багато інших цікавих подій.

Повноцінних другорядних квестів виявилося на диво мало. Проте, якщо розповідати про ті, що були, то серед них не було одноманітних завдань на кшталт «вбий стільки-то ворогів й отримай винагороду». В одній із місій головний герой отримує завдання поговорити зі престарим скальдом у вигнанні. Єдине, про що він просить Ейвора — принести зі свого будинку (ключ до якого від без зайвих зусиль дає) незавершені версії своїх балад, про які він забув.

Пазли та міні-ігри не викличуть істотних труднощів у їх проходженні. За допомогою них геймплей не стає одноманітним зачищенням локації. Вони допомагають знизити темп гри між місіями та перетворюють звичайну зачистку карти в справжню природу.

Повернення стелсу

Нова частина серіалу повернуться класичні механіки стелсу, котрих не було в «Одісеї». Геймери знову зможуть переходити в стелс-режим, сховавши себе у плащ із довгим капюшоном. Ейвор матиме прихований клинок, але тепер він потрібен скоріше для швидкого, ніж непомітного вбивства. Якщо герої минулих частин за допомогою нього тихо вбивали свою жертву і йшли далі, то у «Вальхаллі» Ейвор люто стрибає на свого ворога, що тільки привертає увагу оточуючих.

Також повернеться можливість «злитися» із натовпом або присісти на лавочку, щоб відвернути від себе увагу. Присутні й стоги сіна, які розкидані по містам. Вони дають змогу здійснити «стрибок віри» та сховатися від погоні, або ж затягнути туди ворогів, що втратили пильність.

В минулій частині, Афіни (і всі інші локації) були набором охоронюваних фортів, що згубно впливало на різноманіття. В «Вальгаллі» цієї проблеми немає. На відміну від геймплею на природі, в містах тактика гравців змінюється, стає іншим і темп гри, а також механіки, котрі можна використати. Це змушує постійно адаптуватися до нового середовища і продумувати подальші дії наперед.

Міні-ігри та побічні активності

В поселеннях геймери те і будуть робити, що зустрічати різноманітні «соціальні» міні-ігри: гра в кості, змагання на розпивання елю, «флютинг» (аналог баттл-репу). Все це дуже схоже на те, що можна побачити у «Відьмаку». Розваги вносять «легкість» у серйозний тон гри, додають елемент азарту, допомагають краще вникнути в історію «Вальхалли».

Гра в кості схожа на «Гвинт», але не настільки, щоб отримати власний спін-офф, хоча і вимагає від геймерів планувати стратегію, проявляти тактичні здібності та сподіватися на вдачу. Суть гри полягає в наступному: кожен з гравців по черзі кидає куби та має вибір – вдарити суперника, вкрасти в нього «ману» (вона використовується для виклику «божественних втручань», які мають різні ефекти) або ж захистити себе. Перемога приносить не тільки гроші, а й додає нові «тотеми» з унікальними здібностями у колекцію. Їх можна використовувати в наступних партіях.

«Флютинг» — найпростіша з усіх міні-ігр, але найкорисніша. Вона полягає у тому, що двоє гравців стикаються у словесному поєдинку. Задача Ейвора—підібрати таку відповідь, яка буде мати однаковий сенс та римуватися з попередніми. За перемогу головний герой отримує очки харизми, які в майбутньому допоможуть зменшити ціну у торговців та здобути прихильність NPC.

Драккар, набіги та власне містечко

В новій частині майже немає морських битв та обов’язкових подорожей кораблем. Драккар, який є в Ейвора, потрібен лише для швидкого переміщення річками та набігів на прибережні поселення й табори. Для тих, хто не хоче власноруч керувати морським судном є функція «автопілот». Все, що треба зробити — поставити точку на карті та зайняти капітанську позицію. Після цього можна спокійно насолоджуватися краєвидами та слухати байки корабельної команди.

Іноді на шляху до місця призначення можуть трапитися місця для нальотів (найчастіше це монастирі або бандитські табори). Як тільки лунає команда, команда вікінгів зістрибує з корабля і починає бійню. Після неї можна зібрати доволі багато цінного луту, який допоможе у розвитку власного поселення.

З самого початку гравці будуть мати лише невелике наметове містечко, котрий ставатиме все більше і більше. Збирати ресурси для будівництва нових споруд зовсім необов’язково, але це дасть змогу отримати тимчасові посилення здібностей та нові корисні магазини. У своєму будинку Ейвор може влаштувати справжній бенкет для всіх жителів містечка. Після нього головний герой на декілька годин отримає прибавку до характеристик. Їх кількість залежить від кількості та типів будівель в містечку.

Паралельні світи

Про містичний бік «Валгалли» відомо не так вже й багато. Розробники неодноразово казали про те, що під час проходження гри геймери зустрінуться з персонажами скандинавської міфології та паралельними світами, з якими вони пов’язані.

Відомо, що в грі з’являться крижані велетні-йотуми, які були показані в одному з трейлерів нової частини. Мисливець з рідного міста героя дає завдання, пов’язані з полюванням на легендарних диких звірів. Також в одній із сюжетних кат-сцен з’явиться Один, який поставить перед головним героєм складний моральний вибір.

Британія в «Вальгаллі» буде показана в усій своїй красі. Регіони, на які поділена карта, включають в себе густі ліси, засніжені гори, прибережні скали та багато інших мальовничих місць. Перед початком гри, в невеличкому брифінгу також розповідалось про те, що гравцям доведеться побувати як за полярним колом, так і на американському континенті. Поки невідомо, чи буде подорож за межі Британії повноцінною сюжетною главою, але браку різноманіття навколишнього середовища точно не слід очікувати.

Лінійний та цілісний сюжет

Те, що побачили гравці в прев’ю-білді гри, відрізняється від того, що автори показували влітку. Тоді історія розгорталася навколо молодого короля, який збирався одружитися з дівчиною із племені вікінгів. Тепер, в центрі сюжету опинився молодий клан остров’ян, котрий допомагає лояльному лорду зайняти місце на престолі.

При цьому, обидві глави мають однакову формулу, в котрої змінюється лише порядок її елементів. Вона складається з:

  • Прибуття в новий регіон і пошуку союзника;
  • Виконання декількох завдань від нього;
  • Проведення облоги фортеці;
  • Захват її правителя;
  • Перемога над босом та вибір, чи залишати його в живих.

Кожен з цих елементів перемежовується з механіками геймплею, не маючи чіткого порядку. В разі прикладу можна навести перше прев’ю, в якому облога фортеці була кульмінацією сюжетної арки, тоді як цього разу головного героя відправили на її штурм майже на самому початку. Після цього Ейвору потрібно було знайти монарха, який не хотів прощатися зі своєю короною, а тому втік.

Наразі це виглядає так, ніби гравців чекає своя «Гра Престолів», враховуючи поділ Британських островів на декілька держав в кінці IX століття. І задача геймерів – один за одним підкорити їх всі, поєднуючи грубу силу, дипломатію та потайні вбивства.

Підсумовуючи

Оглядаючись на прев’ю-версію новинки можна припустити, що розробники нарешті знайшли ідеальну «золоту середину». Захоплення влади відбувається через виконання декількох квестів, а різноманітні точки інтереси більше підштовхують гравців на дослідження карти.

«Вальхалла», якщо судити із прев’ю-білда, – справляє враження гри, якій вдалося поєднати механіки минулих та сучасних частин. Гравців не змушують робити те, чого їм не хочеться. Вони можуть досліджувати цей величезний відкритий світ, наповнений паркуром, вежами та різними елементами фентезійного RPG так, як їм хочеться. Зачистка таборів не виглядає монотонною і єдиною розвагою, кожна точка інтересу створена з пильною увагою до дрібних деталей.

Поки що не можна судити про гру повністю, бо невідомий вміст внутрішньо-ігрового магазину та одна глава не дає повного бачення «картини» в контексті постійного грінду. Єдине, що можна відмітити – це краща якість зображення. Показаний білд явно потребує ще доопрацювання, але моделі персонажів та освітлення стали набагато кращими, ніж ті, що були показані влітку.

Реліз Assassin’s Creed Valhalla відбудеться 10 листопада. Гра вийде не тільки на усіх сучасних платформах (PC, Xbox One та PS4), а й на консолях наступного покоління – PS5 та Xbox Series X/S.

0 0 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

«Маніфест» — це платформа, на якій зібрані усі (ну майже) україномовні Ютуб-канали. Поки що тут виходять лише відео, але в перспективі буде більше контенту різних форматів. Якщо хочете дивитися, а також читати, коментувати й дописувати, не соромтеся, ставайте нашими патреонами! Це допоможе сайту не тільки триматися на плаву, а й мчати вперед на всіх парусах.

Розробка та підтримка — Студія «Омега». З будь-яких питань — manifest.in.ua@gmail.com

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: